IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 1

Svar

Niclas

Gæst

ny i sporten

09 September 2010 - 04:09
Hej Jeg har nu i længere tid gerne ville prøve land boarding (det med en kite). men jeg kan ikke finde ud af hvad for en kite der er god at starte med, bordet har jeg styr på. den eneste erfaring jeg har er, wakeboarding efter båd og på kabelparken i hvidesande. en der kan hjælpe mig?

m.klinge

Gæst

Re: ny i sporten

07 October 2010 - 06:10
Jeg har landboardet i lidt over et års tid i det nordjydske og vil sige følgende; start stille ud, lær at fuld kite kontrol inden du begynder at kombinere noget med hjul på og en kite :) Det sagt så startede jeg med landboarding på en 3,5 kvm Ozone IMP trainer kite - derefter gik jeg over til en 10 kvm Ozone Access depower foil kite som jeg er rigtig glad for stadig :) Hvis du har bare den mindste ide om at kitesurfing evt kunne være spændende kan du med fordel købe en tube kite (Dem der skal pumpes op) (Eller en flysurfer/peter lynn foil) da du så kan bruge den til begge dele :) Skulle du komme forbi Nordjylland så sig endelig til så kan vi stikke hovederne sammen og du kan prøve mine kites (Alt efter dit niveau) :) Du kan læse lidt om det på min blog også: www.klingenbergs.dk //M

Side 1 af 1

Svar
Designed by Dwarf A/S