IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 1

Svar

Rumle

Indlæg i alt: 23
Oprettet:
14-10-2008
DPK nr. 105

Hjælp til nyt grej

27 June 2010 - 05:06
Hej Nu har jeg endelig taget mig sammen, til at spænderer mine lommepenge på lidt nyt udstyr: Vogn + drager På buggy siden står valget mellen en: V-Max II, Truck II, eller en Super Truck II. jeg har kikket på Libre's hjemmeside, men jeg syntes de er lidt feddet med beskrivelserne af deres bugger. Er der nogle af jer der ved noget om disse vogne? jeg tror, jeg vil have big foot light hjul på den vogn jeg vælger, for hvis jeg har forstået der rigtigt, så er det nogle ok all-round hjul. Jeg håber at i kan hjælpe, for det kunne være fedt hvis jeg kan nå at få min nye vogn med til 4. løb Valget af drager, er ind til vidre faldet på Peter Lynn's Reactor II, og hvis vejret arter sig i næste weekend, tager jeg over til Extreme Kite Shop og prøver dem Hvis nogle mener at det vil være en skidt ide, at købe disse drager, så sig lige til, jeg har ikke lagt mig fast på nogle bestemte endnu. Jeg glæder mig helt vildt til at komme ud og køre med noget nyt udstyr Ses Rumle

-----------------------
Livet er sjovest på kanten!

Gustav

Indlæg i alt: 255
Oprettet:
16-07-2002
DPK nr. 37

Re: Hjælp til nyt grej

28 June 2010 - 07:06
Tror jeg ville vælge den super truck...men den er da med de store hjul..men den ville jeg vælge. De drager der kender jeg ikke.

-----------------------
Hilsen Gustav Nissen Søe DK37 www.kitebuggy.dk

eghøj

Indlæg i alt: 76
Oprettet:
18-06-2002
DPK nr. DK 70

Re: Hjælp til nyt grej

29 June 2010 - 10:06
Hej Rumle Prøv kig på Prodigy som kommer om en uges tid, fløj med den på Fanø, er ikke tosset.

-----------------------
Tør i? Vi gør... DK70 Teamfynbo

Side 1 af 1

Svar
Designed by Dwarf A/S