IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 1

Svar

Peter Grønne

Indlæg i alt: 225
Oprettet:
07-06-2002
DPK nr. DK 25

Tak for en super Skagerak Tur

27 April 2010 - 09:04
Tak for en fantastisk tur, mens vi venter på at vi får smidt nogle billeder og de 8 GB video jeg tog på nettet kan I jo lige hygge med det her indslag fra TV Nordjylland det var fra det kitesurfstævne vi kørte tværs igennem da vi passerede Løkken på etape 1 lørdag:

http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=4&ProgrammeDate=25-04-2010&Prog rammeID=2&ProgrammePartID=208171

Til dem som ikke var med kan vi allrede nu afslører at Skagerak Turen for første gang nåede op på 3 etaper på en dag, vi fik kørt helt fra Slette Strand syd for Rødhus og ut til Grenen. Hele vejen foregik i fin vind og strålende sol.

-----------------------
Vi ses til Skagerakturen til april 2012 Tidligere www.kiteshop.dk. Nu www.dwarf.dk, kitesurfing, blowkart og buggy

Roar Aulie Pedersen

Gæst

Re: Tak for en super Skagerak Tur

27 April 2010 - 11:04
Alle gode ting ble tre. I år deltok vi Nordmenn for tredje gang og det ble en fantastisk fin opplevelse. Vi hadde tre dager på stranden med mye vind og morro. Oppholdet med de gale dansker på Tobias sin gård er like trivelig vært år. Vi kommer neste år også!! Takk for oss :-) Roar

Morten Klingenberg

Gæst

Re: Tak for en super Skagerak Tur

15 May 2010 - 06:05
Det var dejligt at se nogle flere kitere på landjorden - jeg plejer at være meget alene i Blokhus :) Næste år deltager jeg med jer - på mit landboard (Eller noget) :) Mvh Morten (Kite landboarder med rød Ozone kite)

Side 1 af 1

Svar
Designed by Dwarf A/S