IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 1

Svar

zika

Indlæg i alt: 15
Oprettet:
13-01-2009
DPK nr. DK 98

DK numre

01 April 2010 - 02:04
Hej Alle
Efter gennemgang af buggy regler for europa / hele verden (FISLY), har jeg opdaget at vores numrering af vores buggier er behæftet med fejl.
Vores består af DK XXX, som henfører til KOREA hvorimod det burde bestå af D XXX, (som henfører til Danmark).
Mvh Anders V DK98
Se ved hæftede link http://www.fisly.org/rules/isarr/isarr-a01.pdf

Peter Grønne

Indlæg i alt: 225
Oprettet:
07-06-2002
DPK nr. DK 25

Re: DK numre

01 April 2010 - 03:04
Det er da fantastisk som jer der aldrig har været i nærheden af at melde jer til et internationalt løb kan få tiden til at gå med at grave underlige problemstillinger frem.

Danmark har i en periode over 8-10 år deltaget i rigtigt mange internationale løb vi har oven i hatten været værter for EM på Fanø, tilbage da DK 1 lige havde fået det klasiske orange regnsæt. Det har i alle årene været rigtigt fint med såvel FISLY som alle konkurerende nationaliteter at vi kørte med DK skilte.

Men bevares I skal da være være velkomne til at skifte til D og erhverve jer nogle fine licenser der giver jer ret til at skilte med D Buggylicens.

PS: Efter aftale med det Islandske buggyforbund har jeg fået det arrangeret således at alle der kommer til Skagerak Turen gratis får udleveret et IS nummer samt en kørerlicens gældende i hele Europa + Tunesien. Islændingene mente ikke selv de skulle bruge numrene, vi har dog lovet at levere dem tilbage hvis island pludseligt skulle gå hen og blive en buggynation.

-----------------------
Vi ses til Skagerakturen til april 2012 Tidligere www.kiteshop.dk. Nu www.dwarf.dk, kitesurfing, blowkart og buggy

zika

Oprettet:
13-01-2009
DPK nr. DK 98

02 April 2010 - 08:04
??????APRILSNAR ???????

måske ,
måske ikke

DO YOUR OWN MATH

DK1

Indlæg i alt: 56
Oprettet:
02-07-2002
DPK nr.

04 April 2010 - 06:04
Det har nu aldrig været et problem at benytte "DK" numre i internationale løb. Årsagen til at det ikke blev "D" var at dengang brugte tyskerne "D", og vi vil jo nødig forveksles med en tysker..... Er ret sikker på at det ikke vil være et problem hvis nogen igen ønsker at deltage i internationale løb, og hvis er det jo ret let at ændre det. Jeg vil anbefale de der ønsker at deltage i internationale løb, at tage med i de åbne tyske løb, da det vil være en super måde at prøve kræfter på internationalt plan. Har lidt på fornemmelsen at der ligges lidt for meget vægt på hvad vi kalder os natonalt, også hvis nogen skulle ønske at deltage i EM eller VM løb igen.

Peter Grønne

Indlæg i alt: 225
Oprettet:
07-06-2002
DPK nr. DK 25

04 April 2010 - 06:04
HVis det er aprilsnar er det sku godt gået. PG

-----------------------
Vi ses til Skagerakturen til april 2012 Tidligere www.kiteshop.dk. Nu www.dwarf.dk, kitesurfing, blowkart og buggy

zika

Oprettet:
13-01-2009
DPK nr. DK 98

04 April 2010 - 07:04
Hej alle....
Håber at i er ved at komme helskindet igennem påsken....
Det er da rart at der kan fremkomme brugbare svar uden at være fulde af sure opstød og stødende udtalelser...

Mvh Anders V DK98 (??>>D98<<??)
:-) :-)

Rumle

Indlæg i alt: 23
Oprettet:
14-10-2008
DPK nr. 105

06 April 2010 - 08:04
jeg har lige et spørgsmål ang. D(K) nummeret: Da det er første gang jeg deltager i et løb, vil jeg lige hører om jeg skal iføre mig mit Jørgen Klevin outfit og fremstille et par nummer skilte til min vogn inden på lørdag? Ses Rumle

-----------------------
Livet er sjovest på kanten!

eghøj

Indlæg i alt: 76
Oprettet:
18-06-2002
DPK nr. DK 70

06 April 2010 - 09:04
Hej Rumle
Hvis du kan nå det inden lørdag vil det være godt, ellers har jeg nogle prøveplader du kan køre med,hvis klevindragten ikke passer... ses

-----------------------
Tør i? Vi gør... DK70 Teamfynbo

Rumle

Indlæg i alt: 23
Oprettet:
14-10-2008
DPK nr. 105

07 April 2010 - 08:04
Hej Michael

Du må gerne tage prøve pladerne med.

Pft