IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Svar

Peter Grønne

Indlæg i alt: 225
Oprettet:
07-06-2002
DPK nr. DK 25

Tak for et super DM arrangement

21 September 2009 - 01:09
Hej Michael og resten af the crew, tak for et super arrangement med sol, vind, linedance og hvad der ellers skal til. Til alle dem der tog billeder, er det nogen vi får at se, jeg har kun et sløret billede af nogle tyskere som danser boogy woogie? PG

-----------------------
Vi ses til Skagerakturen til april 2012 Tidligere www.kiteshop.dk. Nu www.dwarf.dk, kitesurfing, blowkart og buggy

nicki mikkelsen

Gæst

Re: Tak for et super DM arrangement

21 September 2009 - 03:09
hey vil også godt rose den gode stemning og kamp ånd som hele 3 afdeling var præget af 8-) glæder mig allerede til den nye dm sæson, det ser ud til at man skal gøre sig godt umage hvis man skal nå toppen !!! og stort set alle har været igang med at optimere udstyr, så mon ikke det blir endnu en kanon sæson mvh nicki

Gustav

Indlæg i alt: 255
Oprettet:
16-07-2002
DPK nr. 37

21 September 2009 - 03:09
Tak til alle for et super flot DM. Ser frem til næste år. Må se om der ikke kan findes tid til at komme til alle løb.

Det var jo ren bier-stube, over den fest.

-----------------------
Hilsen Gustav Nissen Søe DK37 www.kitebuggy.dk

per falck

Gæst

21 September 2009 - 04:09
tak . og tillykke til alle,med deres placeringer. og det var da rart , at få sat lidt ansigter på. og endelig overvære en afd. af DM . som totalt grøn på området, og en noget heldig opstart . i mine forsøg på at køre kitebuggy. kunne jeg jo konstatere, at det foregik i god ro og orden. det var jo endnu en grund til, at man kunne få lyst til at gøre noget mere ved det. men jeg kunne da godt tænke mig , at der var en begynder klasse. da man jo hurtigt kunne gøre noget galt, og ødelægge en god kørers chance. og ja , jeg ved godt, at flere klasser betyder mere arbejde -flere heat-længere tid. men da jeg hørte snakken om flere løb næste år. kunne det måske være mindre heats til de gode. og kun et par heats til begynder. det vil da give mindre stress og mere tid til alle. hvis der var en begynder klasse, som man kunne køre i foreks, 1 sæson. var jeg helt sikker frisk i 2010. bare en tanke, til bestyrelsen endnu engang tillykke til alle deltagere. og alpefest, eller hvad det nu var :-))))) mvh Per Falck

Gustav

Indlæg i alt: 255
Oprettet:
16-07-2002
DPK nr. 37

22 September 2009 - 08:09
Hej Per

Vil da lige svare dig, ang. en begynder klasse.

Men kort, så vil der simpelthen være alt for få kører til en begynder liga.

Jeg mener ikke at en nybegynder ødelægger noget for en der evt. kæmper om placering, det er bare en del af heatet. Og det gir lidt spænding til alle kører. Dem som kører om placeringer vil hellere have at der er mange der kører, end at der er få. Det er altså bare sjovere. Og til de ny, så husker jeg da selv, at det var da først da jeg begyndte at køre løb, at jeg lærte at køre (nogen mener jeg ikke har lært det endnu) :-) Det er bare frem på banen med jer, og giv de garvede lidt modstand.

Min holdning er ikke afgørende, men det har da før været oppe og vende det her punkt.

-----------------------
Hilsen Gustav Nissen Søe DK37 www.kitebuggy.dk

nicki mikkelsen

Gæst

22 September 2009 - 09:09
@ per hey vil også lige gi min mening med på vejen !! kan kun gi gustav helt ret ;-) der er ikke andet end at sige jo flere des bedre !!! og som rimelig ny kan jeg kun sige at jeg da forstår dine bekymringer omkring at man kan komme til at lave for meget ged iden !!!! O:–) men det har nu ikke været noget problem i de løb jeg har deltaget i endnu !!! så ud af busken og op på hesten !!! træn alt hvad der er muligt hen over vinteren!!! der er allerede flere nye der vil kører med i Dm serien næste år. så der skal nok blive kamp blandt de nye også >:-) mvh nicki ps. træn træn træn det lønner sig har vi jo set ;-)

eghøj

Indlæg i alt: 76
Oprettet:
18-06-2002
DPK nr. DK 70

22 September 2009 - 11:09
Hej Per
Du skal være meget velkommen i løbene også selv om du er ny.
Vi ønsker alle at der kommer flere nye til, for det giver også noget til os "gamle" og jo flere kørere der kommer til start jo flere uventet ting kan der ske i løbet.

Det er sjovere og det gør både de nye og "gamle" bedre.
og husk man finder hurtigt ud af hvem man kan måle sig med og kan så til næste race se om man har forbedret sig og det er det der gør at vi alle skal køre sammen.. så vi alle bliver bedre kører

-----------------------
Tør i? Vi gør... DK70 Teamfynbo

eghøj

Indlæg i alt: 76
Oprettet:
18-06-2002
DPK nr. DK 70

22 September 2009 - 11:09
Hej PG Jeg skal forsøge at skaffe nogle gode billeder så vi kan få dem på DPK og hjem til fotoalbummet, så flere der tog billeder.

-----------------------
Tør i? Vi gør... DK70 Teamfynbo

per falck

Gæst

22 September 2009 - 04:09
hej , og tak for debatten. jeg tog lidt billeder, skal se om jeg kan lægge dem op et sted :-))

Klaus

Indlæg i alt: 28
Oprettet:
06-09-2007
DPK nr. DK 85

22 September 2009 - 05:09
Tak til alle for en fed sæson. Her er lidt stemningsbilleder!

http://picasaweb.google.com/Klaus.Neergaard/DM_2009#

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Svar
Designed by Dwarf A/S