IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 1

Svar

Kanne

Gæst

Bred og meget stabil BUGGY

17 May 2009 - 04:05
Bagaksel er 145cm bred og med Z-frempind til forgaffel som er klar til at håndtere BigFootlight men kan meget let og uden noget ekstra, ændres til bredt forhjul. Måske du har en buggy i forvejen og du blot vil skifte til en større model og du kan så måske anvende noget af det du i forvejen har..! Se på foto\\\'et, hvordan jeg har valgt at anvende denne fede ramme….! Her får du blot rammen for 290 euro (ca. kr. 2.175) køber du nye hjul og nyt sæde kan du få en komplet buggy.. ( med bred bagaksel og med stor bred forgaffel ) for lige under 4900...! -Vil du vide mere? - send mig en mail ! :-) pris; 290 euro logm@tdcads.dk >>>>>> ;-) FOTO>>>>>>;http://powerdrager.dk/components/com_marketplace/images/entries/103a. jpg Venlig hilsen Morten

Sigurd Ildvedsen

Gæst

Re: Bred og meget stabil BUGGY

17 May 2009 - 09:05
Hej Morten Jeg skal til Rømø i uge 29, og jeg ville rigtig gerne prøve en af dine buggy'er hvis et er muligt. Jeg jeg har skrevet med dig en gang før, over drageportalen.dk før den blev angrebet. Bare skriv på sigurd@lyq.dk, hvis det kan lade sig gøre. Mvh Sigurd

Side 1 af 1

Svar
Designed by Dwarf A/S