IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 1

Svar

fjordsejleren

Indlæg i alt: 7
Oprettet:
10-03-2009
DPK nr.

nybegynder

12 March 2009 - 08:03
Hejsa alle sammen, jeg er helt ny i faget omkring buggy kørsel og ville bare lige høre om der er nogle af jer som har et par gode råd. Lidt om mig selv, jeg har kørt mountainboard i et halvt års tid og har drager på 2, 3 og 5 m2. Jeg blev træt af ikke at kunne køre helt ordentligt på "brættet" pga underlaget, har ikke nogen bred strand i nærheden, så nu har jeg bestilt en PL bigfoot og håber på at den også kan køre på græs marker. Uffe.

Jesper falch petersen

Gæst

Re: nybegynder

13 March 2009 - 03:03
Hej Uffe. Jeg vil gerne hjælpe dig med et par gode råd og tips. Hvor i landet bor du? Ps jeg kører også Peter Lynn. ;-) Mvh Jesper.

Keyzer P

Indlæg i alt: 5
Oprettet:
12-08-2007
DPK nr.

13 March 2009 - 11:03
Hej Der er også mange gode events i kalenderen, og inde på powerdrager.dk - den første allerede i starten af april......og der vil du kunne få rigtig mange gode råd :-b Vi ses på stranden...... Mvh Thomas Odense

fjordsejleren

Oprettet:
10-03-2009
DPK nr.

14 March 2009 - 06:03
Jeg bor i Kalundborg, så det eneste nogenlunde ordentlige sted jeg kan køre er det område som hedder Eskebjerg vesterlyng, lige syd for Havnsø.

jesper falch petersen

Gæst

14 March 2009 - 08:03
Hej Uffe. Ja jeg bor i Svendborg, så der er jo lige lidt afstand mellem os :-( men mød du bare op til de events der kommer, så skal du nok få hjælp 8-) Mvh. Jesper DK 94.

fjordsejleren

Oprettet:
10-03-2009
DPK nr.

16 March 2009 - 08:03
Jeg har netop meldt mig til skagerak løbet, så håber at rende ind i nogen af jer der!

Side 1 af 1

Svar
Designed by Dwarf A/S