IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 1

Svar

biehe

Indlæg i alt: 5
Oprettet:
09-03-2009
DPK nr.

Lån eller leje af buggy?

09 March 2009 - 12:03
Hej allesammen

Jeg har nu fløjet med drager i ca. 1½ år og er helt bidt af det. Udstyret tæller bl.a. 2 x Crossfire, 2 x Montana og et par mindre Beamer, Magma mv. Dertil kommer et Scrub Paradox mountainboard.

Jeg pønser på at tage til Rømø i Pinse weekenden med nogle venner og vil i den forbindelse høre, om nogen vil udlåne eller udleje en mindre buggy eller to?

Naturligvis kører vi efter princippet "You break - you buy!"

Jeg vil selvfølgelig være ansvarlig for enhver skade der evt. måtte opstå på grejet. (Og i øvrigt opfører vi os ordentligt.)

Vi kunne også finde ud af noget bytte-leg, hvis nogen er interesserede i at prøve depower kites med mountainboard.

Mange hilsener

Snorre Krogh Biehe
Roskilde

Snorre Krogh Biehe

Gæst

Re: Lån eller leje af buggy?

23 March 2009 - 01:03
Hej igen Er der virkelig ingen, der har lyst til at udlåne eller udleje en lille buggy eller lign. i Pinsen? Er det mon fordi der er et arrangement, jeg har overset, hvor alle skal bruge deres grej? Håber i hvert fald at min egen buggy bliver klar til tiden og at den kører nogenlunde!

Jesper Falch Petersen

Gæst

23 March 2009 - 05:03
Du må gerne prøve en buggy og drage af mig. ;-) Min kone (Sanni) og jeg holder et event den 18-19/4, hvor vi har køb-salg-bytte-hyggedag. der kan du og dine venner jo prøve at kigge over. Ellers er vi der igen den 5/4 til træningsløb :-) Mvh Jesper DK94.

biehe

Indlæg i alt: 5
Oprettet:
09-03-2009
DPK nr.

23 March 2009 - 08:03
Hej Jesper Det lyder sgu godt! Vi kommer fra Roskilde egnen og kører til Rømø fredag den 29. maj. Bor du mon et sted på ruten? Den 18-19 april kan jeg ikke. Alle kræfterne går til at få pinseturen op at stå med et ordentligt antal deltagere, så jeg håber sgu det bliver godt vejr! Snorre

Jesper Falch Petersen

Gæst

23 March 2009 - 07:03
Hej igen. Vi bor i Svendborg, og du/i er da velkommen til kigge forbi. Vi har et sted, hvor vi kan flyve, men så godt køre :-( Mvh Jesper.

Klaus

Indlæg i alt: 28
Oprettet:
06-09-2007
DPK nr. DK 85

24 March 2009 - 06:03
Hej Snorre Jeg har en Peter Lyn som du er velkommen til at låne i pinsen ses!!

Side 1 af 1

Svar
Designed by Dwarf A/S