IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 1

Svar

nicki mikkelsen

Gæst

vand på rømø ??????herer svaret !!!!

29 January 2009 - 12:01
hey alle sammen. har som de fleste andre prøvet at tage den lange tur til rømø bare for at opdage at der er vand på banen !!! her er løsningen !!!! jeg har snakket med skov og naturstyrelsen og har fået lov at ringe til dem for at få info om banen !!! denne info kan fåes næsten hver dag dog kan der være lidt problemer i weekenden i yder sæsonen,så sidste dag inden hver weekend vil være fredag !!! har også fået lavet samme ordning med strandfogeden som dog ikke er på stranden hverdag !!! de dage hvor jeg selv søger denne info vil jeg hvis muligt lægge strand info her på siden og på powerdrager. mangler du info så bare ring eller skriv til mig på 22261612 så vil jeg gerne hjælpe med denne info. håber at vi sammen kan hjælpe hinanden med at oplyse om strand infomation, så vi ikke kører forgæves !!! mvh nicki ;-)

Klaus

Indlæg i alt: 28
Oprettet:
06-09-2007
DPK nr. DK 85

Re: vand på rømø ??????herer svaret !!!!

29 January 2009 - 02:01
Det er sku et super initiativ du der har taget. Godt gået!!!

Keyzer P

Indlæg i alt: 5
Oprettet:
12-08-2007
DPK nr.

29 January 2009 - 07:01
Det er super.......skide godt gået Mvh Thomas fra Odense

falch

Indlæg i alt: 2
Oprettet:
04-12-2007
DPK nr. DK 94

30 January 2009 - 08:01
Det var godt Nicki, du er en O;–) . Jeg syntes godt vi kan give lidt til strand/skovfogeden, som tak for hjælpen. F,eks et par flasker rødvin en gang imellem. B-) . Jeg vil gerne give en halvtresser pr gang. :-) Mvh Jesper.

nicki mikkelsen

Gæst

04 February 2009 - 09:02
hey en lille rettelse til status opdatering !!! der vil blive skrevet status på powerdrager.dk !! da der er flest aktive brugere af den side. og for ikke bare at skulle gentage mig selv !!! O:–) mvh nicki dk93

Side 1 af 1

Svar
Designed by Dwarf A/S