IN ENGLISH

• Tilbage
  • Emneoversigt
  • Tilmelte brugere
  • Tilmeld
  • Username Password

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Svar

André Høstrup

Gæst

Mountainboard

20 March 2007 - 07:03
Er der nogen af jer rødder herinde fra som bor i kbh området som køre på ATB ? Jeg har lige selv fået fat i et og øver balance og den slags på bakken i søndermarken, men det kunne jo være hyggeligt hvis man kunne mødes et par stykker. Så kunne jeg måske lære et par ting eller 2 ? Kontakt mig gerne på meg@cool.dk

Kåre Mulvad

Gæst

Re: Mountainboard

31 May 2007 - 09:05
Yess - men du kører vel med drage... altså ikke kun downhill???

André Høstrup

Gæst

31 May 2007 - 11:05
Jeg har forsøgt mig med drage men ikke med det store held desværre, måske vinden ikke var optimal i forhold til den drage jeg brugte ? Det jeg har af drager som jeg kan bruge til formålet er: Beamer II 2,5 m2 Beamer 5 m2 X-Track 4,5 m2 Mvh. André

Peter Grønne

Indlæg i alt: 212
Oprettet:
07-06-2002
DPK nr. DK 25

02 June 2007 - 01:06
Jeg har selv kørt en del med drager det virker fint, jeg er dog for bange for at brække noget til at køre downhill.

Marc fra Goextreme.dk har været igang med at organisere nogle events eller sådan noget omkring København. Se billederne fra et af dem her:

Jeg kan ikke lige få linkfunktionen til at virke så du må selv kopiere det over i din browser.

www.goextreme.dk/index.php?id=109&tx_jmgallery_pi1[albumUid]=8

www.goextreme.dk

-----------------------
Vi ses til Skagerakturen til april 2011 Tidligere www.kiteshop.dk. Nu www.dwarf.dk, kitesurfing, blowkart og buggy

Peter Grønne

Indlæg i alt: 212
Oprettet:
07-06-2002
DPK nr. DK 25

02 June 2007 - 01:06
Og her er så et at de rimeligt cool billeder, der sker vist bare noget med størrelsen:

-----------------------
Vi ses til Skagerakturen til april 2011 Tidligere www.kiteshop.dk. Nu www.dwarf.dk, kitesurfing, blowkart og buggy

Kåre Mulvad

Gæst

Re: Mountainboard - Dragør 3/6-07

02 June 2007 - 04:06
Hey Tager 99% sikkert til dragør i morgen - ved lystbådhavnen er et rimeligt område med græs... windguru.com lover 4-6 m/s vind, så jeg regner med at kunne kører lidt kiteboarding. Forresten har jeg indtil nu kun kørt kitebard med en 2.7 JOJO RS - i 5-9 m7s vind... så vil sige at dine drager er ok! Smid en linie - sms på : 6023 1724 hvis vi skal mødes.

chris

Gæst

24 July 2007 - 12:07
Hej. Jeg er ved købe udstyr, så jeg kan øve til kitesurfing. Men undervejs er jeg blevet frisk på at prøve noget atb også. Og jeg bor på Christianshavn og vil helt klart være frisk på at finde nogle gode spots. Køber drage på dragestedet.dk, hvor at de mener at en 2,5 kvm drage er ok til atb. Jeg vejer 71 kg. Så burde det ikke kunne lade sige gøre???

Henrik

Gæst

28 July 2007 - 08:07
En 2.5 meter er ikke nok i de fleste tilfælde. Gå efter en Ozone frenzy eller HQ montanta på mindst 5m, gerne 7.

Laila

Gæst

30 July 2007 - 08:07
OZONE har lavet nye drager, som bestemt kan bruges til ATB. Her kan bl.a. nævnes CULT og HAKA, som ville egne sig rigtig godt til dit formål. Og her kan du sagtens købe en i størrelsen 2 eller 3 m2 og så få drive på. Du kan se dem på: KITESALE.DK - http://kitesale.dk

DK1

Indlæg i alt: 56
Oprettet:
02-07-2002
DPK nr.

31 July 2007 - 11:07
2.5 dragen du har fået tilbudt er super. Der er dog forskel på om du vil blive på jorden eller ønsker at springe op i luften. Hvis du vil springe skal du som andre tidligere har nævnt havde noget der er væsentligt større. Specielt til at lærer powerkiting at kende vil jeg mene at størrelser op til 3m²-max 4m² er velegenet, de de større kites kræver mere af den der flyver, og så er de jo også dyrere. Man skal helst kunne omsætte poweren til noget med de større kites, og man bliver jo nemt rykket omkuld, specielt hvis man laver noget forkert.

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Svar
Designed by Dwarf A/S